Najczęściej czytane

Posted by : Unknown środa, 17 lipca 2013

Witajcie!

Od pewnego czasu zaczął funkcjonować mój drugi blog, jego nazwa jest tytułem tego posta. To na nim będę opisywał tematy powiązane z polityką, religią czy też historią Polski. Dzięki temu Kwadratura Koła będzie mogła w całości skupić się na problemach naszego społeczeństwa. Takie rozwiązanie uważam za najlepsze, przede wszystkim ze względu nas was. Każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Niebawem postaram się odświeżyć cykl "5 pytań do...", a tymczasem zapraszam na NOWY BLOG

.

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Sory, że nie na temat. Znasz może blogi/strony innych użytkowników, którzy pisywali do AM? Bo widzę, że już nie ma strony action maga...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie, mnie też to smuci, dużo dobrych tekstów nas teraz omija. Poczytałbym sobie też RetroAM, ale też się nie da. Z tego co wiem AM ma chyba wrócić, ale podpięte pod stronę CD-Action. Nie jestem zwolennikiem tego pomysłu. Blogi na FA przestałem czytać, bo poziom dyskusji pod tekstami był tragiczny + wiele tekstów to były zwykłe trollowe wpisy.

    AM RIP?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz, to mogę podesłać parę archiwalnych action magów, mam chyba wszystkie :) są zresztą z tego co wiem dostępne na chomikuj.pl (jeśli nie wiesz na wszelki wypadek mówię ;) ).

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ich dość dużo. Wiesz, stronka miała swój klimat. Komentarze pod tekstami też często bywały lepsze od samych tekstów. To już ma nie wrócić? :(

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © Kwadratura Koła - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -