Najczęściej czytane

Posted by : Unknown środa, 14 sierpnia 2013

Witajcie!

Cykl „5 pytań do…” ostatnimi czasy pokrył się grubą warstwą kurzu. Dalej jednak uważam, że wyłapywanie polskich talentów i zadanie im kilku prostych pytań jest jak najbardziej słuszne. Aby wynagrodzić wam tak długi okres oczekiwania, musiałem dostać się do kogoś specjalnego. Od dawna szukałem osoby, która byłaby uzdolniona muzycznie. I w końcu znalazłem. Jest to nie byle kto, bo sama MissLila – moim zdaniem mocno niedoceniana youtuberka (ależ piękny neologizm). Do tekstu załączam dwie piosenki, których wykonawczynią jest oczywiście nasz dzisiejszy gość. Więcej znajdziecie na jej kanale (zachęcam do subskrybowania!). No a teraz już bez zbędnego ociągania się:



Może najpierw powiesz czytelnikom coś o sobie?

Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, więc mogę uczyć w przedszkolu i klasach 1-3 szkół podstawowych. W Internecie występuję pod pseudonimem MissLila18, jako polska fandubberka podkładam głos pod postacie z bajek, anime i tworzę covery ich piosenek. :)

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda ze śpiewem?


Od zawsze lubiłam śpiewać, lekcje muzyki należały do moich ulubionych przedmiotów w szkole. Do założenia konta na YouTube i spróbowania swoich sił w śpiewie zainspirował mnie cover piosenki Disneya, który obejrzałam na tym portalu. Jako wielka fanka produkcji Disneya (i wciąż zakochana w jego bajkach) znałam wszystkie piosenki na pamięć. Tak bardzo spodobał mi się wtedy pomysł podkładania głosu pod postacie, że kupiłam na spółkę z siostrą mikrofon i zaczęłyśmy nagrywać. 

2. Jaki jest Twój największy wokalny sukces?

Nigdy nie występowałam na żywo, jestem zbyt nieśmiałą osobą. Nie sądzę, bym odważyła się stanąć sama na scenie. Myślę, że zdobycie ponad tysiąca widzów to sukces. Naprawdę bardzo się cieszę, że aż tylu ludzi chce mnie słuchać! :)

3. Co czujesz, gdy śpiewasz?

Śpiewanie to moja pasja, gdy śpiewam niczym się nie przejmuję. Staram się jak najlepiej oddać nastrój piosenki, co jest czasami bardzo trudne i nie zawsze wychodzi. Lubię sprawdzać swoje możliwości głosowe. Jestem bardzo szczęśliwa, gdy potrafię zaśpiewać dobrze trudny kawałek, zaś sfrustrowana, gdy mi się coś nie udaje. Czasami, ale tylko czasami, śpiewam o tym co naprawdę czuję.



4. Czy masz jakieś rady dla początkujących wokalistów?

Jasne, pierwsza i najważniejsza: ćwiczyć jak najwięcej. Na początek wybierać proste utwory i stopniowo podnosić sobie poprzeczkę. Ja na początku swojej 'kariery' brzmiałam po prostu okropnie! Jednak po jakimś czasie nieustannego ćwiczenia zauważyłam, że piosenki, których nie byłam w stanie zaśpiewać wychodzą mi całkiem fajnie. Ważne jest też, by nie przejmować się niepochlebnymi opiniami. Jeśli ktoś zamierza publikować swoje wykonania w Internecie, tak jak ja, to musi liczyć się z tym, że nie wszystkie komentarze będą przychylne. Jeśli nie zawierają konstruktywnej krytyki to nie mają większego sensu. :)

5. Czy wiążesz ze śpiewaniem swoją przyszłość?

W sensie zarobkowym chyba nie. Chociaż mam takie małe marzenie, a mianowicie chciałabym śpiewać w chórze w teatrze. Może kiedyś zdarzy się okazja, bym mogła je spełnić. Skończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika i kontynuuję je jako studia magisterskie. To tu widzę „'realniejsze plany przyszłościowe”.

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. Matko... Musiałeś wybrać coś czego nie da się słuchać? Druga piosenka jest znośna, ale od pierwszej myślałam, że mi uszy pękną o.O
    Dubbing czasami jest denerwujący. Teraz rozumiem tatę, który wariował kiedy oglądałam Hannę Montenę...

    Co do wywiadu dziewczyna wydaje się bardzo sympatyczną i ciepłą osobą aż chciałabym ją poznać. Lubi dzieci i potrafi wczuć się w ich świat. Poradziłabym jej, by nie kończyła na fundubbingu, a spróbowała wkręcić się w to na serio. Ważne, by nie poddawać się i robić to, co sprawia nam radość w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pierwsza piosenka jest nieco wymuszona - miała być inna. Dlaczego jest ta? Bo inne nie chcą zaskoczyć. Miałem na życzenie autorki wstawić tę: [url]http://www.youtube.com/watch?v=03uYna6aP_U[/url], no ale się nie dało.

      Dziewczyna jest sympatyczna i utalentowana, dlatego też powstał ten wywiad. ;)

      Usuń

- Copyright © Kwadratura Koła - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -